13 Temmuz 2013 Cumartesi

HEDİYE ÇEKİLİŞİ

Blog Çekilişi - Yves Rocher Vanille Noire EDP 50 ml

Merhabaaa.
İlk çekilişimin son iki gününe girmişken ikinci çekilişimi daha fazla saklayamayacağın sizden sanırım. Bu çekilişi 15 Temmuz'da başlatmayı planlıyordum amaa dayanamadım. Bu yüzden henüz almadım ve fotoğraflayamadım bir şanslı izleyicimin kazanacağı bu güzel parfümü. Alışverişi internet siteleri üzerinden yapıp direkt kazanan arkadaşımın adresine yönlendirmeyi de düşündüm ama sonra çekilişin sempatikliği kaybolur, hem eklemek istediğim ufak şirin hediyelerim de var diye vazgeçtim.



Gelelim çekilişe katılım sağlayabilmeniz için yerine getirmeniz gereken ricalarıma:
*Beni blog ve bloglovin üzerinden takip etmeniz.
Zorunlu olan sadece bu. Bunun yanında ilk çekilişimde yapmadığım ek hakları da eklemek istiyorum bu sefer.
Çekilişi paylaştığınız blog dışı her sosyal ağ için  +1, blog paylaşımları için +3 hak sahibi olacaksınız.
Ayrıca ilk 100 takipçimin +1 hakkı olacak.

Çekilişi ne zaman sonlandıracağıma karar vermedim. En geç bir ay olur muhtemelen. Başlığa "kapandı" yazana kadar katılabilirsiniz.

Linkleri, adınızı ve mail adresinizi eklemeyi unutmazsanız sevinirim.

Umarım hediye en çok isteyenin olur.
Sevgiler :)

KATILMAK İÇİN: http://kozmetikmasali.blogspot.com/2013/07/blog-cekilisi-yves-rocher-vanille-noire.html?spref=fb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder