13 Temmuz 2013 Cumartesi

HARİKA HEDİYELER

ÇEKİLİŞ ZAMANI :)

Selamlarrr Herkese :)
Uzun zamandır blogumda paylaşım yapmadım Güzel ülkemdeki olaylar yüzünden :( Gezi direnişinin sonuna kadar destekçisiyim.Fakat artık bu konuda tek kelime konuşmak istemiyorum :(
Malesef gencecik canlar gitti :( Allahtan rahmet kalanlarına sabır diliyorum...

İlk paylaşımda bi çekiliş başlatmak istedim :)


Dalan d'olive zeytinyağlı el ve vücut kremi
Dalan d'olive zeytinyağlı sabun
Nivea Duş jeli
Wynn asetonuz oje temizleyici
Flormar Sprıng&summer koleksiyon 4 adet oje (438-448-440-442)
Alix Avien 2 adet oje (228-273)
Rimmel coctail colour 1 adet oje (110 baby bellini )
Cupcake şeklinde 3 boyutlu törpü
ve son olarak 
kelebek ve çiçek şekilli fimolar


Çekilişimizin Şartları basit
  • Blogumun izleyicisi olmanız
  • Eger varsa çekilişi facebook,twitter hesaplarınızda ve blogunuzda duyurmanız ( artı 1 hak )
  • Son olarakta mail adreslerinizi ve şartları yerine getirdiginizi belirten linklerle beraber bu postun altına yorum bırakmanız. 
Çeklişin bitim tarihi
31.07.2013'tur.
 Talihli Random.org ile belirlenecektir.

Herkese bol şanslar ve kocaman öpücükler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder